2015. február 6., péntek

Triangle

Sziasztok!
 
Új történettel jelentkezem! Remélem mindenkinek tetszeni fog!
Iratkozzatok fel, ha tetszik, ez a kis tartalom!
A kinézet még nem végleges. :)
 
Esther xx
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Már magam sem tudom, hogy hány fotózáson jártam eddig az életemben. Amióta az eszemet tudom csak a modellkedés érdekelt. Sokan mondták, hogy nem vagyok elég jó és adjam fel. Mások szerint csak fotó modell válhat belőlem és semmi képpen sem fogok a kifutó közelébe sem kerülni. Rengetegszer fel akartam adni a dolgot. De valahogy mindig ide lukadtam ki. Ez vagyok én. Nicole Montez a modell. Az egyik legsikeresebb modell a szakmában. De ne siessünk ennyire előre. Kezdjük az elején!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13630831/?claim=gntztraymr4">Follow my blog with Bloglovin</a>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése