2015. február 18., szerda

14. fejezet - Elengedlek!

Sziasztok!

Hoztam még egy részt!
Jó olvasást!
Kérnék véleményt, ha nem nagy kérés. :)

Esther xx
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggel nem volt éppen kellemes ébresztőm. Arra keltem, hogy valaki eszét vesztve dörömből az ajtómon. Nagyon türelmetlennek tűnt. Nagy nehezen kikeltem az ágyamból és fél álomban elbotorkáltam az ajtóig. A kukucskálóban megláttam azt a személyt, akivel még nem álltam készen semmiféle beszélgetésre. Nehezen, de rávettem magam, hogy kinyissam az ajtón. Könny áztatta tekintetével találtam szemben magamat.

- Nicole kérlek hallgass meg. - könyörgött nekem Liam.
- Miért hallgatnálak meg? Nem tudsz olyat mondani, amit ne láttam volna. - húztam össze a szemöldökömet.
- Félreértetted a helyzetet. - nyögte ki nagy sokára.
- Ezen nincs mit félreérteni. - válaszoltam neki unottan.
- De van. Kérlek hagy mennyek be. - nézett rám a könnyekkel megtelt szemeivel, aminek hatására önkénytelenül is megsajnáltam őt.
- Gyere. - tártam szélesebbre az ajtót és vártam, hogy beljebb jöjjön.
- Köszönöm. Gyere üljünk le a kanapéra. - mondta nekem, majd megfogta a kezemet és a nappaliba kezdett húzni.
- Hallgatlak. - mondtam neki, amikor nem szólalt meg.
- Figyelj Nic, én nagyon szeretlek téged és sosem csalnálak meg. - jöttek a hazug szavak.
- Szerinted én teljesen hülye vagyok Liam? - csattantam fel, nem hiszem el, hogy ennyire hülyének néz.
- Nem nézlek hülyének. Tudom, hogy láttál, akkor az étteremben, de nem az volt aminek látszott. Azt is tudom, hogy ez egy sablon szöveg, de hinned kell nekem. Az a nő az egyik új ügyfele a cégnek és ő akart velem abban az étteremben találkozni, mert elfoglalt volt, így a vacsorájára kellett elmennem, hogy tudjak vele beszélni. - mondta nekem, én meg egyszerűen nem tudom, hogy mit is csináljak.
- Liam nem úgy néztetek ki, mint akik között csak üzleti kapcsolat van. Nem fogom meg valakinek a kezét és nem röhögcsélek vele bensőségesen, akivel csak munka kapcsolatom van. - mondtam neki és akaratlanul is összeszorult a szívem a köztem és Harry között elcsattant csók miatt.
- Tudom Nicole. - hajtotta le a fejét és a könnyek folyni kezdtek az arcán. - Nagyon szeretlek és esküszöm, hogy nincs semmi közöm, ahhoz a nőhöz.
- Szeretnék neked hinni, de egyszerűen nem megy. - vallottam be neki. - Tudod alig találkozunk és ha együtt vagyunk, akkor is sokat veszekedünk. Nem tudok másra gondolni, minthogy megcsalsz engem.
-Nicole tisztában vagyok a helyzetünkkel és azt is tudom, vagyis próbálom megérteni, hogy miért hiszed azt, hogy megcsallak, de ez nincsen így. Nem tudnálak megcsalni téged. - mondta könnyek közepette.
- Liam én is szeretlek, de ezt nem ilyen könnyű elfelejteni. Mivel akár hazudhatsz is nekem, így nem lehetek száz százalékig biztos abban, hogy nem versz át engem. De elhiszem neked, amiket mondtál és onnan folytathatjuk ahonnan abba hagytuk, de azt most leszögezem, hogy ez nincs elfelejtve. Sokat kell ezek után dolgoznod azon, hogy megint megtudjak benned bízni. - mondtam neki és közben teljesen képmutatónak éreztem magam, mert az is voltam. Nem voltam benne biztos, hogy ő megcsal-e engem, de én, ha nem is teljesen, de részben megcsaltam őt és képtelen voltam neki elmondani. Számomra az a csók meg sem történt, bármennyire is megfájdult a szívem, mikor ezek a gondolatok jártak a fejemben, jelezve, hogy ez neki mennyit jelentett. Nem engedhetek ennek az érzésnek. Liam a barátom és nem szerethetek bele még egy férfiba. Ez nem helyes.
- Bármit megteszek, hogy boldog legyél. - mondta, majd maga mellé húzott és átkarolta a derekamat, majd megcsókolt. Hiányzott a csókja be kell valljam magamnak.

***
Harry

Nem hiszem el még mindig, hogy mit műveltem tegnap. Én komplett hülye vagyok. Mikor lenéztem a kijelzőre és Miranda nevét láttam a küldött félnél, legszívesebben a fejemet a falba vertem volna. Ekkora faszt, mint én, szerintem rég nem hordott a hátán a föld. El akarom őt teljesen felejteni és ki rakni őt az életemből, erre mit csinálok felhívom őt a lakásomra. Mikor megérkezett kiakartam rakni a lakásból, de persze megint a férfi győzött bennem és nem tudtam irányítani a testemet. Nem a legjobb megoldás kétszer is lefektetni a volt menyasszonyodat, ha el akarod felejteni. Az tény, hogy rossz irányba haladok. Persze semmit nem érzek már iránta, de arra sem tarthatom, hogy a vágyaimat kielégítse. Mikor ma reggel felébredtem, már nem volt mellettem. Ennek nagyon örültem, mert nem akartam lejátszani megint ugyan azt a beszélgetést vele. Nem akartam tőle semmit sem és bár mennyire is gyűlölöm őt, még sem akartam neki fájdalmat okozni azzal, hogy beletiporok a lelkébe. Ha jobban belegondolok megérdemelné, azok után amit velem tett, de én még sem vagyok az a fajta ember. Hála istennek ma vissza utazik Európába, így nem lesz több alkalom. Bármennyire is élveztem, nem akarom tovább folytatni. A telefonom kínzó hangja szakította meg a gondolat menetemet.

- Hallo. - szóltam bele a telefonba unott hangon.
- Szia Harry, Grace vagyok. - hallottam a vonal túlsó oldalán Gracet és kíváncsi lettem vajon mit akarhat.
- Szia Grace. Mit szeretnél? - tettem fel a kérdésemet.
- Figyelj. Holnap eléggé korán bent kéne lenned. El kell döntenünk, hogy kit viszel magaddal a két hónap múlva-i Olasz útra. Meg jövő héten egy hétre ki kéne vele mennek, hogy az ottani Modának bemutasd, az idei év modelljét. - hallottam Grace szavait, de alig fogtam fel, amit mondott. Erről teljesen elfelejtkeztem. Nicole lesz az idei modell, efelől semmi kétségem sincsen.
- Persze. Hányra legyek ott? - kérdeztem vissza.
- Hatra jó lenne, ha betudnál érni. - mondta nekem Grace reménykedő hangnemben.
- Persze, menni fog, akkor holnap. - mondtam, majd miután elköszöntünk bontottam a vonalat.

A telefonomat az ágyra dobva, a kezembe temettem az arcomat és nem tudtam mi tévő legyek. Egy hetet még kibírok Nicolal, de hogy egy egész évet vele kettesben kell majd töltenem, na azt már nem tudom, hogy fogom kibírni. Már így is, úgy érzem magam, mint egy tini, aki teljesen belezúgott az iskola legnépszerűbb csajába. Mi lesz, ha folyton vele kell lennem? Valószínűleg egy lakosztályban egy éven keresztül. Bele fogok ebbe bolondulni. Habár már most a mentális épségemre nem mernék fogadni. Ez a lány az őrületbe kerget és ebben az a szomorú, hogy élvezem.

***
Nicole

Egész nap Liammel voltam. Jól éreztem magamat, annak ellenére is, hogy az egész nő ügy az agyam peremén táncolt szüntelenül. Azt mondtam neki, hogy felejtsük el, de egyszerűen nem tudtam. Ha ez nem lett volna elég, akkor az én bűntudatom hozzá adódása biztosan az volt. Szemét vagyok ezzel tisztában vagyok. Harryt és Liamet is becsapom, sőt saját magamat is. Győzködöm magamat, hogy nincsen köztem és Harry között semmi, de egyre jobban úgy érzem, hogy ez hazugság. De mivel az olasz útig, csak két hónap maradt így már nem kell vele lennem többet. Esélyét sem látom annak, hogy engem, a kezdőt fognak választani, úgy hogy ettől az opciótól nem igen tartok. Liam hangja zökkentett ki a merengésből.

- Drágám milyen pizzát szeretnél? - jött a kérdés.
- Hawait szeretnék. - válaszoltam neki, majd hallottam, ahogy tárcsázza a kedvenc pizzériánk számát.
Pár perc elteltével jött be a nappaliba.
- Oké, fél óra és itt van a pizzánk. - mosolygott, majd leült mellém.
- Az jó, éhen halok. - mosolyogtam rá vissza miközben a tv-t kapcsolgattam.
A pizza pontosan fél óra múlva érkezett és annyira isteni volt, amilyenre emlékeztem. Ez a pizzéria egyszerűen elképesztő pizzákat tudott készíteni. Mikor megettük a pizzáinkat, Liam kitalálta, hogy nézzünk valami filmet.
- Melyiket akarod? - kérdezte tőlem, amíg két dvd-t tartott a kezében.
- Hát a Blodd eléggé félelmetesnek hangzik, a Zavar meg eléggé zavarosnak. - nevettem el magamat.
- Látom ma nem vagy túl komoly hangulatban. - nevetett fel Liam is és meg sem várva a válaszomat kivette az egyik tokból a dvd-t és a lejátszóba helyezte.
- Akkor most melyiket nézzük? - kérdeztem rá, mikor helyet foglalt mellettem ismételten a kanapén.
- A Bloddot. - kacsintott rám.
- Szemét. - vágtam oldalba, amire ő elkapta a derekamat és maga mellé húzott. Össze bújva néztük a filmet. Egyszer kétszer megugrottam a film miatt, ilyenkor Liam jókat röhögött rajtam. Mikor vége lett már alig vártam, hogy kimehessek a mosdóba. Amint végeztem a telefonomat felvettem az ágyamról és írtam Tiának sms-t.

˝ Ki békültünk Liammel. ˝
Nem sokkal később jött is a válasz.
˝ Mi? ˝
Persze nem értheti, hogy hirtelen mi változott.
˝ Majd később elmesélem.˝
A válaszára most sem kellett sokat várnom, a telefonom szinte rögtön rezegni kezdett.
˝Várom a részleteket.˝
Csak nevetni tudtam az utolsó üzenete miatt, ismertem már annyira, hogy majd megeszi a kíváncsiság és alig fogja kibírni, hogy megtudja mi történt. De holnap délutánig várni kell.

Hirtelen a telefonom csörögni kezdett, már épp azt hittem Tia nem bír várni, de mikor fel emeltem a kijelzőt Grace neve volt rajta. Vajon mit akarhat? Nem sokáig töprengtem rajta.
- Szia Grace. - köszöntöttem a telefonban.
- Szia Nicole. Ugye nem zavarlak? - kérdezte tőlem és hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Nem, persze mondjad csak. - mondtam neki, majd vártam, hogy mit szeretne.
- Figyelj, holnap nyolc helyett hétre be kéne érned, ha nem baj, mert rengeteg elintézni valónk van és jól jönne a segítséged. - mondta nekem eléggé sejtelmesen.
- Persze, segítek amiben csak tudok. - mondtam neki.
- Köszönöm. Lekötelezel. - mondta nekem, majd elköszöntünk egymástól és letettük a telefont.
Liam lépett be a szobámba és érdeklődve méregetett.
- Ki volt az? - tette fel a kérdését.
- Grace a cégtől, azt kérte egy órával korábban mennyek holnap, mert segítségre van szüksége. - mondtam el neki az iménti beszélgetésemet.
Liam nem sokkal később el ment, mert korán kell neki is kelni-e és nem akart még korábban felébreszteni a készülődésével. Hamar el is aludtam miután elment, mert eléggé fárasztó volt a mai nap, meg úgy össze vetve az egész hétvégém.

***
Harry

Másnap nagy nehezen beértem hatra és vártam, hogy mi fog történni. Grace sietett hozzám, amint meglátott.
- Gyere az igazgatónő már vár téged. - mondta nekem Grace, majd követtem az irodába.
- Jó reggelt Harry. - köszönt nekem az igazgatónő.
- Jó reggelt. - köszöntem vissza, míg leültem az asztalával szembeni fotelek egyikébe.
- Az olasz út miatt hívtalak ide. Ki kellene választani, hogy kit viszel majd. Én úgy gondolom, hogy három modell van, aki erre érdemes lenne. Nicole, Jane, Molly. - sorolta a neveket, Nicole neve hallatán önkéntelenül is megremegtem.
- Igen, szerintem is ők a legjobbak. - értettem vele egyet.
- Kit szeretnél magaddal vinni? - kérdezett rá.
Elég sokat gondolkoztam rajta, hogy mit mondjak. Tudtam, hogy Nicole a legjobb, de még is tartottam tőle, hogy vele legyek. De az én aggályaim miatt nem tehetem ezt neki tönkre. Ez egy hatalmas esély és az ő érdekeit kell néznem, nem a sajátomat.
- Én úgy gondolom, hogy Nicole a legtehetségesebb. - nyögtem ki nagy sokára.
- Egyetértek veled. Akkor megbeszéltük? Nicole lesz az idei modell. - mondta nekem.
- Igen. - válaszoltam neki, majd felálltam, hogy távozzak.
Az ajtóban hallottam, hogy hozzám beszél.
- Ma fogjuk vele közölni és vasárnap repültök. - jelentette ki.
- Rendben. - mosolyogtam rá hamis mosollyal, majd kiléptem az irodából.

Amikor kiléptem Nicole-al találtam szemben magamat. Nem tudtam mit mondjak, a péntek éjjeli csókunk óta nem is beszéltem vele.
- Szia. - köszöntem neki.
- Szia. - köszönt vissza félszegen.
- Hogy hogy ilyen korán bent vagy? - kérdeztem rá.
- Grace hívott, hogy jöjjek be hamarabb segíteni. Nem tudsz róla, hogy miben kéne segítenem? - kérdezett rá, de fogalmam sincs miről beszél.
- Nem tudom. - válaszoltam neki, majd elmentem mellette.
- Köszönöm. - Nicole hangját hallottam magam mögött.
- Mit? - kérdeztem vissza mikor hátrafordultam.
- A péntek estét. Sokat jelentett nekem, hogy meghallgattál. - mondta őszintén, aminek hatására közelebb mentem hozzá és legszívesebben megcsókoltam volna.
- Nem tesz semmit. Jobban vagy már? - kérdeztem rá.
- Igen. Megbeszéltük. - mondta és a szavai nehézzé tették a szívemet.
- Kibékültetek? - kérdeztem rá, de már tudtam a választ.
- Igen. - válaszolta és a szívem össze szorult. - Figyelj, ne haragudj a csók miatt.
- Nem haragszom. - mondtam neki őszintén.
- Oké, mert rosszul éreztem magamat miatta. Úgy éreztem kihasználtalak. - vallotta be nekem.
- Nem használtál ki. - válaszoltam neki, majd a homlokára adtam egy csókot és magára hagytam.
Tudtam, hogy el kell őt engednem. Liamhez tartozik és nem hozzám, bármennyire fáj is.

***
Nicole


Ez meg mi a franc volt? Kéredztem magamtól, amikor Harry magamra hagyott. A csókja a homlokomon még mindig égett. Még sosem csinált ilyet. Olyan érzésem van, mintha ezzel a csókjával búcsúzott volna el tőlem. Valahogy a gondolatát sem tudtam elviselni annak, hogy ne legyen a közelemben. De két hónap és örökre elmegy és az egész olyan lesz, mintha meg sem történt volna. Jó lesz, de vajon tényleg ezt akarom? Hogy elfelejtsen? És én el fogom tudni őt felejteni valaha is? 

Erre tudtam a választ: NEM.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése