2015. május 7., csütörtök

41. fejezet - Megváltozol? +18

Sziasztok!

Meghoztam a következő fejezetet, remélem mindenkinek tetszeni fog!
Jó olvasást hozzá.
Hagyjatok nekem véleményt, köszönöm. :)

Esther xx
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry


A VILÁG LEGNAGYOBB IDIÓTÁJA! 
Ezt a címet érdemeltem volna ki a mai viselkedésem miatt. Nicole-nak teljes mértékben igaza volt velem kapcsolatban. Megbíztam benne, ez tény, de akkor is ott motoszkál bennem a félsz, hogy talán vele is megismétlődik a múlt és fájdalmat fogok érezni. Tisztában vagyok vele, hogy ez hülye gondolkodás. 
- Harry, itt vagy? - térített magamhoz Nic érdeklődő hangja.
- Persze. - ilyen sem történt még velem soha, hogy szex közben gondolkozom ilyen hülyeségekről.
De talán ez jobban elvonja, majd a figyelmemet. Újra a nyakára tapasztottam az ajkamat és gyengéden, lassan haladtam lejjebb rajta. Imádtam hallani, kisebb nyöszörgéseit, amikor egy olyan pontot találtam el, ami érzékenyebb volt a többinél. Ha akartam volna, könnyedén az őrületbe kergethetném, hisz mostanra az össze kéjes pontot kívülről fújtam, ami a testén helyezkedett el. De a mostani alkalmat nem hevesre, hanem érzékire akartam formálni. Örültem, hogy a felső teste már teljesen szabadon tárult elém és várt rám. Azt csinálhattam a puha bőrén, amihez csak kedvem támadt. Végig csókoltam magam a nyakától a kulcscsontjáig, majd a melle közötti völgyben elidőztem és kellő hangsúlyt fektettem a munkámra, amivel a melleit kényeztettem. Gyengéden megharaptam az egyik bimbóját, amitől a hajamba vezette kezét és meghúzta azt. Felmordultam az érzésre, ami számomra nem fájdalmas volt, hanem élvezetet nyújtó. Érdekes mód, csak még jobban beindított, ha a hajamat húzta. Kényeztetésemet lejjebb folytattam, míg nyelvemmel végig húztam a hasa vonalát. Kissé megremegett, ahogy egy olyan területre értem, ami csiklandozta őt. Kuncogott halkan és fészkelődött, amikor megismételtem a mozdulatot. Lefogtam, hogy egy helyben maradjon.
- Harry. - hangja kissé félénk volt és nem is értettem, hogy miért, amikor a szemérem dombjára adtam csókot.
- Mi az? - emeltem rá a tekintetem és valóban zavart tükrözött az arca.
- Mit csinálsz? - nem értettem a kérdését.
- Kinyallak. Csak enged el magad. - fogtam meg a derekát és a matracba nyomtam, amikor tovább fészkelődött.
Nem ellenkezett, amikor lehúztam a csipkét a testéről. A lábai közé férkőztem és feltoltam azokat, hogy jobban hozzá férjek. Mivel világossá tette, hogy nem megszokott neki ez a dolog és vélhetően feszélyezi is őt, így óvatosan kezdtem őt kényeztetni a nyelvemmel. Gyengéden megcsókoltam, majd a nyelvemmel izgattam a legérzékenyebb pontját. A cselekedetemre azonnal felnyögött és a hajamat annyira megtépte, hogy égni kezdett a fejbőröm miatta, de nem bántam. Élveztem, hogy ez a reakció nekem köszönhető. Amikor már kellően megfelelőnek gondoltam, a nyelvemhez csatlakozott az ujjam. Két ujjamat belé vezettem és ritmusos tempóban pumpáltam vele ki és be. A háta szinte azonnal ívbe feszült, majd néhány perc intenzívebb ostrom után a teste végképp megadta magát nekem. Nagyon tetszett, ahogy a nevem elnyújtva hagyta el ajkait. Megvártam, amíg minden lecseng nála, majd visszafeküdtem mellé. A mellkasomra helyezkedett és félénken mosolygott rám.
- Élvezted? - muszáj voltam megkérdezni, akkor is, ha tudtam a választ.
- Szerintem ezt nem kell kérdezned. - suttogta halkan,majd ásított egyet.
- De hallani akarom. - csikiztem meg az oldalát, mire kaptam egy oldalba könyökölést cserébe.
- Élveztem Harry. - suttogta.
- Köszönöm.
- Ti férfiak és az egótok. - forgatta meg a szemeit.
- Most miért?
- Semmiért. - kuncogott fel, majd édesen nekem nyomta ajkait.
Nem érdekelt különösebben, hogy csak neki nyújtottam élvezetet és én nem kaptam semmit. Ez a dolog kettőnk között nem az adok-kapok játékon alapult. Bőven elég kielégítő volt, hogy láthatom aludni, míg édesen szuszog a mellkasomon.


***


Újabb fotózás és újabb kiakadási lehetőség, nagyszerű. Megígértem Nicole-nak, hogy nem rendezek többé jelenetet és nem fogok kiakadni, ha egy férfi társaságában fotózzák, de istenemre esküszöm, hogy halálosan zavaró számomra. Nem bírom elviselni, hogy egy másik férfi érinti a testét helyettem. Fogalmam sincs, hogy miért vagyok vele ennyire heves. Sosem voltam túlzottan féltékeny típus. De most? Rohadtul az vagyok. Már kezdem érteni, hogy miért van az a mondás, hogy a munkát ne keverd össze a magánélettel. Tényleg rettentő nehéz elvonatkoztatni. A kezemet tördelem levezetésként, hogy ne gondoljak ennyire negatív és dühítő dolgokra. Nicole irtó profin viselkedik, ahogy a fotós az instrukciókat adja neki. Tökéletesen visszaad minden kérést, ezért is szeretem annyira őt a munka terén is. Könnyű vele együtt dolgozni, minden reflexből jön nála, ő rá mondhatjuk, hogy született tehetség, ez egyszerűen benne van és kész. Eddig akárhány fotóssal beszéltem a munka végére, mindannyian elégedettek voltak és a következő alkalomról érdeklődtek nálam. Mostanra teljesen biztossá vált, hogy nem véletlenül választottam őt erre az egy évre, minden várakozásomat felül múlta, minden téren. Nehezen lehetett kizökkenteni, nem láttad rajta, ha valami gondja volt, csak tette a dolgát. Nagyon nehéz elvonatkoztatni a gondoktól, neki sikerült az, ami nekem egyértelműen sosem fog menni.
- Na mit gondolsz? - szalad oda hozzám a fotózás egyik szünetében.
- Lenyűgöző vagy. - mosolyogtam rá, de a biztos távolságot tartottuk, akkor is, ha legszívesebben magamhoz húztam volna és szenvedélyesen megcsókoltam volna.
- Köszönöm, de vissza is kell mennem. - fordult meg, majd eltűnő alakját figyeltem.
Tovább figyeltem őt, míg néha egy-egy modell oda jött hozzám és beszélgetni kezdett velem. Az egyik szőke lány elég közel jött hozzám és a karomat kezdte fogdosni, tudtam magamtól is, hogy flörtöl velem jelen pillanatban. Arrébb léptem, hogy ne tapadjon rám annyira, de leutánzott és ismét szinte a nyakamban lógott. Láttam, hogy Nicole eléggé furcsán néz, de nem zökkent ki a munkájából túlzottan. A csaj össze-vissza beszélt nekem, én meg a felét sem értettem annak, amit összehordott. Aztán egyszer, csak megfogta a kezem és a kijárat felé kezdett húzni. Mire felfogtam mi történt már kint álltam vele a teraszon és cigivel kínált meg.
- Kérsz? - tolta felém a teli dobozt.
- Nem köszi, nem dohányzom. - intettem le.
- Érdekes, azt hittem, hogy igen. - gondolkozott hangosan.
- Ne haragudj, de nekem vissza kell mennem. - léptem el mellőle, de megragadta a kezemet.
- Ne hagyj magamra. 
- Én dolgozom, ha nem vetted volna észre. - vettem le magamról a kezét, majd belöktem az ajtót és ott hagytam egyedül a teraszon.
Épp, hogy beléptem, amikor Nicole jött velem szembe és eléggé dühös képet vágott.
- Hol voltál? - kérdezett rá azonnal, ahogy előttem állt.
- Kint. - vontam vállat.
- Azzal a szőkével? - húzta fel a szemöldökét.
- Nic, ne kezd kérlek, ha én nem lehetek féltékeny, akkor te sem. - húztam az egyik sarokba, ahol nem láttak minket.
- Nem vagyok féltékeny, de kiborító volt, ahogy az a nő kellette magát neked.
- Baby, ezt hívják féltékenységnek. - toltam a falnak és a kezemet a feje mellé támasztottam.
- Ne csinálj úgy, mintha te nem lettél volna az az egész fotózás alatt. Láttam, hogy mennyire ideges voltál. - sejtettem, hogy észre fogja venni.
- De nem csináltam jelenetet, nem?
- Nem, de megígértél nekem valamit. - fonta össze karjait a mellkasa előtt.
- Tudom.
- Akkor megváltozol? - kérdezett vissza.
- Azon leszek, ha te is.






3 megjegyzés:

  1. Köszönöm. Örülök, hogy tetszett! :)

    VálaszTörlés
  2. Juujj.. Most sem csalódtam benned..mondjuk szerintem nem is fogok soha na de ez részletkérdés:)):D .. Nagyon jó rész lett ismételten és várom a következőt<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy nem is fog bekövetkezni, hogy csalódnotok kelljen. Köszönöm szépen.☺️

      Törlés