2015. február 12., csütörtök

6. fejezet - Az idegen!

Sziasztok!

Hoztam nektek még egy részt, amiben végre feltűnik Harry is!
Várom a véleményeket!

Esther xx
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggel hat órakor ébredtem fel és a tudatom rögvest Liam jelenlétét kereste. Hiányoltam magam mellől, mikor kinyitottam a szememet. Első gondolatra azt hittem, hogy talán csak a fürdőbe ment vagy már a reggelit készíti, de mikor a neve hallatán a kiáltásomra nem jött válasz, tudtam, hogy már nincs a lakásomban. Kissé szomorúan keltem ki az ágyból és az első utam a konyhába és azon belül a kávéfőzőhöz vezetett. A konyha pulton egy papír lapra lettem figyelmes.

" Jó reggelt Hercegnőm! Ne haragudj, hogy mielőtt felébredtél volna mennem kellett, de sok munkám van ma. Ügyes legyél a divat bemutatón ma. Este hívlak. Szeretlek. Liam. xx"

Mikor a lapot letettem vissza az ebédlő asztalra, egy édes érzés kerítette a gyomromat hatalmába.
Szerettem ezt az édes férfit és ha lehet, akkor napról napra jobban. Ismertem már őt, de minden nap meg tud lepni engem és különböző új arcait ismerhetem meg. 
Nem sokáig merülhettem el a gondolataimban, mert nyolc órakor már bent kellett lennem a Modánál, hogy a ruhákat kiválasszuk nekem, ami a divat bemutatón lesz rajtam és persze a többi modellen. Ma fogunk megismerkedni az egyik új feltörekvő divat tervezővel, akinek a munkáit ma mutatjuk be először a nagy közönség előtt.
Egy bögrébe gyorsan kávét töltöttem, majd cukrot és tejszínt adtam hozzá. Majd a kávéval a kezemben sétáltam a szekrényem elé, azon tűnődve, hogy mit is vegyek fel. Majd nagy nehezen egy fekete mini asszimetrikus szoknyán és egy fehér "celine me alone" feliratú pólóra esett a választásom. 
Miután megittam a bögrém teljes tartalmát, gyorsan magamra kaptam a ruhákat. A fürdőben gyorsan elkészültem és a hajamat a nagy melegre való tekintetre kontyba fogtam a fejem tetején. Az összhatás elég lazára, de egyben nagyon trendire sikerült, ha fogalmazhatok így. Rendkívül modellesre sikerült a mai szettem.

A sarki pékségben gyorsan vettem magamnak reggelit és már rohantam is a Modához. Nem voltam késésben, de úgy gondoltam jobb előbb érkezni. Nem sokkal előbb meg is érkeztem és már bent sürgőt forgott a sok ember. Mindenki a mai divat bemutatóra készült. Nagy esemény lesz.
- Nicole, hát itt vagy. - fordult oda hozzám a tömegben Grace.
- Szia Grace. Igen itt vagyok. Mi a dolgom? - kérdeztem rá.
- Egyenlőre talán az, hogy ne légy láb alatt. - nevetett Grace. - Komolyabbra véve a szót, a ruhákat Emma, a divat tervező fogja nektek kiválasztani. Kilencre itt is lesz és akkor mindenkit várok itt a hallban.
- Rendben Grace, itt leszek. - mondtam Gracenek és egyre izgatottabb voltam a mai nap miatt.
- Az igazgatónő és az olasz modellügynök ma érkeznek és ha minden jól megy ma ők is részt vesznek a divat bemutatón.- mondta Grace a felettébb új és érdekes információt.
- Az remek. - helyeseltem és belül éreztem, hogy a szívem, majd kiugrik a helyéről.
- Ne izgulj ügyes leszel. - mondta Grace és láttam rajta mennyire hisz bennem.
- Köszönöm. - köszöntem meg neki a jóleső szavait.
- Na, nekem mennem kell, fogadnom kell Emma Valaszkit. - mondta Grace majd el is tűnt a tömegben.
- Szia David. - köszöntöttem Davidet, mikor megláttam a hall másik felében.
- Szia Nicole. - köszönt miközben az arca felragyogott. Minden egyes alkalommal, ha meglát, így csinált, nem tudtam, hogy ez miattam van vagy csak ennyire pozitív típusú ember.
- Mi jót csinálsz? - kérdeztem rá mikor láttam, hogy a gépével babrál valamit.
- Csak beállítom a gépet, mert majd nekem kell fotóznom a divat bemutatón.
- Az remek, biztosan csodás képek lesznek. - mondtam Davidnek, de teljes mértékben, így is gondoltam a dolgot, rendkívül jó fotós volt.
- Igyekszem. - pirult el David a bókom hallatán, amiből rögtön tudtam, hogy valószínűleg igencsak érdeklem őt. Nem volt csúnya férfi, de közel sem volt az esetem.
- Ne szerénykedj.- mondtam neki miközben a vállába bokszoltam.
- Csak akkor jó egy kép, ha a modell is fantasztikus. Úgy, mint te.- mondta nekem, amire tudtam, hogy na jó itt kell befejeznem, mert még végül, azt hiszi, hogy érdeklődöm iránta.
- Jön valaki a bemutatóra, aki megnéz téged? - kérdezett rá David.
- Nem hiszem. Talán a barátnőm. - gondolkoztam el rajta, Tiát meghívtam és elvileg el is jön, ha délután nincsen vendége.
- Értem. Na én megyek, mert a helyszínen kell lennem, hogy beállítsam a kamerákat.- mondta és meg is fordult.
- Kamerákat? - kérdeztem miközben ő egyre távolodott tőlem.
- Élőben adja majd a Fashion a divat bemutatót. - kiabálta vissza David mire el tűnt.
Élőben! Csak ez az egy szó vizhangzott a fejemben. Nem mondta nekem senki, hogy egyáltalán közvetítené bármelyik tévé is, nem hogy a Fashion, ami az egyik vezető divat tv a világon.

Újabb sokkal tértem vissza a hallba, mert már kilenc óra volt.
Már az összes modell a hallban volt, amikor Emma és Grace besétált a bejáraton.
- Köszönöm, hogy mind ide jöttetek. - kezdte Grace a beszédét. - bemutatom nektek Emma Valaszkit. Mindenki fogadja el a döntését. Ő tudja kinek melyik ruhája állna a legjobban.
- Köszönöm Grace a kedves szavakat. Sziasztok lányok. Remélem nagyon jól fogunk ma mulatni. Mindenkit megkérek, hogy jöjjön velem a benti terembe, hogy mindenkinek meglegyen a három kiválasztott ruhája. - beszélt Emma, majd elindult a terem felé. Én és a többi modell követtük őt.
Mire sorra kerültem már nagyon izgatott voltam. Emma nagyon kedves volt mindenkivel.
Nekem egy zöld hosszú estélyit adott és egy kék koktél ruhát, majd a harmadik szettem egy bikini volt, ami korall színben pompázott. Mind három ruha csodálatos volt. Mikor felpróbáltam, mindegyik tökéletesen állt rajtam. Nagyon vártam, hogy végig mennyek bennük a kifutón.

Mikor mindenkinek megvolt a ruhája elindultunk a divat bemutató helyszínére. A divat bemutatót a város másik felében lévő Elbert kastélyban tartották. Vagyis a kastély udvarában, ahol felállították a kifutót. Mikor megérkeztünk nem hittem a szememnek. Gyönyörű volt a kert. Mindenhol hatalmas bokrok, különféle virágok. Teljesen ment a hely a ruhák stílusához. Biztosra vettem, hogy a helyszín választás nem volt véletlen.
Rögtön egy sátorba vezettek minket, ami a kifutó egyik végében volt. A sátor volt az öltöző és a fodrász és a sminkes is itt készítette el nekünk a ruhákhoz legjobban illő frizurát és sminket.
Az én hajamat kibontotta a fodrász és kiegyenesítette, ezzel a frizurám készen is volt. A sminkemet nagyon gondosan készítette el a sminkes lány. Volt benne fekete, barna, bronz és egy nagyon kicsi élénk zöld. A végeredmény csodás lett.
Majd el is telt a divat bemutatóig a maradék idő és már az első ruhámban, az estélyiben álltam a sorban és vártam, hogy sorra kerüljek.
Mikor végre én következtem magabiztosan léptem a kifutóra és olyan kecses és légies próbáltam lenni a gyönyörű ruhámban, amennyire csak lehetett, ami szerintem sikerült is és mikor leértem a kifutóról boldog voltam, hogy megcsináltam, rögtön következett a kis koktél ruha felvétele.
Mire készen lettem már szinte én következtem. Három lány állt előttem mire vissza álltam a sorba. Majd megint én léptem a kifutóra és megint csak csodás érzés volt végig menni a kifutón. Tudtam, hogy én erre születtem.
Mikor már a fürdőruhában lépkedtem a kifutón a tömegben megláttam Tiát, aki szélesen mosolygott rám. Örültem neki, hogy eljött megnézni.

Mikor lement a divat bemutató az igazgatónő jött be a sátorba.
- Lányok csodálatosak voltatok. Igazi modellek egytől egyig. Büszke vagyok rátok. Ilyen egy Moda bemutató. Az olasz modellügynök ma sajnos nem tudott itt lenni, de holnap reggel bejön és mindenkivel megismerkedik. Most igyunk a sikerre. - mondta az igazgatónő, majd egy pohár pezsgőt vette el egy tálcáról, amit a pincérek szolgáltak fel.
Mi is vettünk egy-egy pohárral és koccintás után mindenki megitta a magáét.
- Nekem most mennem kell, de holnap a cégnél találkozunk. - köszönt el az igazgatónő, majd el is ment.
Én mire készen lettem és összeszedtem minden cuccomat, már hulla fáradt voltam.
- Szia Tia. - köszöntem a barátnőmnek, amikor az udvaron találkoztunk.
- Szia Nicole. Nagyon ügyes voltál. Tiszta profi vagy. - mondta nekem Tia.
- Jaj, köszönöm. - mondtam neki és a nyakába ugrottam.
- Nincs mit. Liam nem jött el? - kérdezte Tia.
- Sajnos nem tudott jönni, mert sokáig kell ma dolgoznia. - válaszoltam neki és kihallottam a saját hangomból a csalódottságot.
- Akkor nincsen semmi programod az este hátralévő részére? - kérdezett rá Tia és láttam a szemében, hogy készül valamire.
- Nincsen semmi. Mire gondoltál? - kérdeztem rá izgatottan.
- Elmehetnénk megünnepelni, hogy ilyen ügyes voltál. - mondta Tia boldogan.
- Rendben, az jó lenne. - mondta nevetve, majd el is indultunk.

Elmentünk az egyik közeli szórakozó helyre. Nagyon puccos hely volt. Rengetegen táncoltak és hatalmas bárpult várta az ide látogatókat.
Mi leültünk a bárpulthoz és kértünk két koktélt.
- Akkor igyunk arra, hogy milyen jól sikerült a bemutató. - mondta Tia, majd felemelte a poharát arra várva, hogy koccintsunk.
- Igyunk rád és arra, hogy te leszel a fodrászom. - mondtam, majd nagy nevetés közepette össze ütöttük a két poharat.
- Én veled megyek. - mondta Tia, majd még jobban nevetni kezdtünk.
- Egyébként mit is rendeltél? - kérdeztem rá miközben a koktélra mutattam.
- Sex on the beach. - mondta Tia.
- Aha, szóval az így néz ki.- csináltam úgy mint , akinek fogalma sincs arról, hogy mi van a kezében.
- Igen Nic, az egy pohár, amin meg ülsz, az egy szék. - mondta Tia, alig bírva visszafolytani a nevetést.
- Uram isten, én ülök?!- néztem Tiára hülyén, mire egyikünk sem bírta tovább és nevetni kezdtünk.

Még megittunk vagy három koktélt mire Tia a tánc parkett felé vonszolt, nem volt kedvem táncolni, de nem hagyott békén, így hát bele mentem.
Elég sokat táncoltunk ahhoz képest, hogy semmi kedvem nem volt. Nagyon jól éreztem magamat Tiával, aki egyszer csak oldalba bökött.
- Figyelj Nicole, az a pasi, amíg táncoltunk végig téged nézett. - mutatott Tia oldalra a bárpult felé, ahol egy örülten jóképű férfi ült és felettébb feltűnően engem méregetett.
- Elég jó pasi.- mondtam és éreztem, hogy az alkohol eléggé tompítja az agyamat.
- Eléggé? - akadt ki Tia. - Ez egy isten. - mondta és úgy csinált, mint, aki menten elájul.
- Ne túlozz. - nevettem fel Tia reakciója miatt.
- Tudom Liam jobb pasi, ugye? - kérdezte meg Tia.
- Jobb. - csak ennyit válaszoltam, de magam sem tudom miért, de nagyon is vonzónak találtam az idegent.
- Gyere, igyunk még egyet. - mondta Tia, majd a bár felé húzott.
- Oké. - mondta és miközben követtem Tiát nem tudtam levenni a szemem a férfiról.
Nicole szedd össze magad. Álmai férfijával jársz. Ez csak egy férfi. De akkor miért érdekel annyira és miért kívánom őt. Úr isten, fejezd be! Szóltam magamra, amikor a gondolataim már szinte vetkőztették a férfit.
- Hölgyeim a szemközt ülő úr küldi ezt a két koktélt önöknek. - mondta a pultos lány, miközben átnyújtotta nekünk az italokat.
- Köszönjük. - mondta Tia, majd a férfi felé fordulva biccentett neki.
- Azt is szeretné tudni, hogy csatlakozhatna-e önökhöz?- tette fel a pultos lány a férfi helyett a kérdést.
- Persze. - mondta Tia, mielőtt még ellenkezni tudtam volna. Mire a pincér nő vissza ment a férfihoz, aki ezek után felállt a helyéről és felénk közeledett.
- Üdvözlöm a hölgyeket. - mondta a férfi.
- Mi örvendünk a szerencsének. - mondta Tia és szélesen rámosolygott a férfira.
- Harry vagyok és magukban kit tisztelhetek? - kérdezte meg a férfi, akiről kiderült, hogy Harrynek hívják.
- Tia vagyok, ő pedig Nicole. - válaszolt Tia helyettem is.
- Üdvözlöm Nicole. - hajolt felém Harry.
- Én is. - mondtam neki.
- Gondoltam tegeződhetnénk, ha már így megismertük egymást. - mondta Harry és a mellettem lévő székre ült.
- Persze. - válaszoltam neki, mire megfordultam és észre vettem, hogy Tia nincs ott.
- Mi járatban vagytok itt ilyen későn? - kérdezte meg Harry.
- Ünnepelünk. - mondtam neki.
- És még is mit? - kérdezett rá.
- Sikeres munkát. - válaszoltam neki, de alig tudtam megszólalni, annyira magával ragadott a zöld szeme. Egyszerűen nem tudtam megmagyarázni a dolgot. Valami ennyire rövid ismeretség után is megfogott benne.
- Annak örülök. A munka nagyon fontos. - mondta majd felém nyújtotta a kezét, ha nem húzom el, akkor biztosan pont az én kezemre tette volna a sajátját.
- Nicole mit csinálsz holnap este? - nézett rám azokkal az igéző zöld szemeivel.
- Nem tudom még. - válaszoltam neki.
- Lenne kedved velem vacsorázni? - kérdezett rá.
- Nem is tudom. Szerintem a barátom nem díjazná a dolgot. - válaszoltam Harrynek. Tudtam, hogy ez a helyes válasz.
- Ó, hát van barátod. Gondolhattam volna, hogy egy ilyen gyönyörű lánynak van valakije. - mondta Harry és láttam a csalódottságot az arcán.
- Igen. - válaszoltam neki egyszerűen.
- Örülök, hogy megismerhettelek. Remélem azért még találkozunk. - mondta Harry, majd egy arcra adott puszi után távozott a clubból.

El sem hittem, azt ami az imént történt. Nem tudtam miért, de én is találkozni akartam vele. Valamiért nagyon vonzódtam hozzá. Tudtam, hogy Liamet szeretem, de valahogy nagyon nehezemre esett azt mondanom, Harrynek, hogy van barátom. Különös érzés volt.
Tia mire visszajött döbbenten vette észre, hogy Harry eltűnt.
- Hová lett? - kérdezte meg Tia.
- Meghívott vacsorázni és mikor mondtam, hogy van barátom, elment. - meséltem el Tiának, hogy mit hagyott ki.
- Mi, te nemet mondtál neki? - kérdezte Tia.
- Igen. Még is mit mondtam volna neki? - kérdeztem rá.
- Azt, hogy elmész. - mondta Tia.
- Tia ne hülyéskedj. Nekem ott van Liam.- mondtam Tiának és láttam végre felfogta a dolgot.
- Tudom-tudom. - mondta, majd fizettünk a pultos lánynak.
Mire haza értem eléggé későre járt. Mikor az ágyamba kerültem Harry jutott az eszembe. Nem értettem, hogy mi ez az egész. Elhessegettem a gondolatot. Nem gondolhatok egy másik férfira.
Majd Liammel a szemeim előtt aludtam el.

Reggel persze elaludtam és ezért rohantam a Modához, nehogy elkéssek.
Mire beértem már mindenki ott állt és az igazagatónő beszédére várt.
- Tisztelt kollégák, mint tudjátok Olaszországban jártam a Modánál és az ottani modellügynök ellátogatott hozzánk, hogy kiválassza a szerencsés modellt, aki vele dolgozhat Olaszországban. 
Nem is húzom tovább a szót. Bemutatom nektek Harry Styles-ot. - mondta az igazgatónő.
Mire egy férfi sétált a színpadra.
- Harry. - mondtam magamban és nem hittem a szememnek. Mire felnéztem Harry ott állt velem szemben és pont a szemembe nézett és az ő arcán is ott volt a döbbenet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése