2015. április 16., csütörtök

38. fejezet - Elveszve benned! +18

Sziasztok!

Meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog!
A mostani rész felettébb felnőtt tartalmúra sikeredett, így mindenki figyelmét felhívnám, hogy ennek fényében olvassa saját döntése szerint.
Jó olvasást!
Várom a véleményeket a résszel kapcsolatban.

Esther xx
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nicole


Forró le folyó víz, cseppek, párás üveg kabinfal, a víz zubogó hangja, ami betölti a kettőnk közti teret. Mégsem a meleg víz az a dolog, ami igazán fülledté teszi a levegőt, hanem az az apró érintés a bőrömön, amit a keze okoz az érzékeimnek. Épp, hogy beléptünk a fürdőbe ismét, minden korábbi gondom, Liam és a felbukkanása, Miranda semmivé foszlott előttem. Megsemmisült örökre, csak miatta. Egy gyengéd gesztus elég volt, hogy az agyam kikapcsoljon és teljesen az ő testére összpontosítson a sajátom. Olyan volt, mint egy gyógyír, ami hat rám, ami biztosan minden alkalommal azonnal segített nekem. Talán már a függőség határán lógtam, hamarosan drogként tekintek rá, amiről nem akarok leszokni. Bizonytalan érintése az arcomon azon nyomban pírt eredményezett. Féloldalas mosolya melegséggel töltötte fel szívemet, lelkemet. Egyszerűen szeretem. Mintha megérezte volna gondolatom, magához rántott és kéjesen fülembe suttogott.
- Szeretlek baby.
A világ két legegyszerűbb szavát mesélte el nekem, de nekem mindennél többet jelentett. Szerettem benne, hogy nem kecsegtet hamis, hazug ábrándokkal, hogy azokat kergessen, hogy fussak utána végtelen, míg meg nem unok vagy rá nem jövök, hogy nem valós, hogy sosem létezett. Nem tesz ígéreteket, amiket várhatok, amiket nem tud vagy nem is akar teljesíteni. Nem halmoz el felesleges dolgokkal, nem vesz nekem méreg drága ékszert vagy épp kocsit. Lényegében nem tesz semmi különleges vagy flancos dolgot, csak van, itt van velem. Érzései a világ legszebb ékszerénél, a legdrágább luxus autónál, minden hazug szónál és ígéretnél többet jelentenek, a legnagyobb erénye, hogy őszinte. Benne van minden felém tett mozdulatában, minden gesztusában, a kiejtésében, ahogy a szavakat formálja, a folytonosságban, hogy nem gondolkodik mielőtt beszél, hogy nincs szüksége időre, hogy kitalálja a megfelelő, de ugyan hazug szavakat. 

Imádom a hangját, ahogy mély, rekedt tónusa körülvesz, miként dallamosan elhagyják csodás, telt ajkait. A nevetését, ami olyan hatással van mindenkire, mikor meghallod neked is vele együtt kell nevetned, elhiszed neki, hogy most hallottad életed legviccesebb dolgát, miközben semmi nevetséges se volt benne, abszolút nem. A mosolyára, ami kiütközik arcán, amint a szemembe néz és a kis gödröcskékre, amik megszületnek, ha túl szélesen, önfeledten ragyog arcán az a mosoly. A legszebb látvány, amit valaha láttam és csodás érzés, hogy a kiváltója én magam lehetek. Jó tudni, hogy boldoggá teszem. A szemei, azok a zöld, mély szemek, amikben öröm elveszni és sosem keresed a kiutat belőlük, egyszerűen nem lehet, nincs is értelme. A smaragdok hozzá képest semmik, csak értéktelen kavicsok, mik nem érnek fel a csillogással, a ragyogó fénnyel, mi szemeiben csillog, mikor rám tekint velük. A szemei elég beszédesek, ki sem kell nyitnia a száját, hogy tudjam mi van belül, hogy a lelkét mi nyomja vagy épp mi szabadítja fel. Valóban a lélek tükre, nála biztosan, sosem hazudnak. A kidolgozott teste, aminek látványa semmihez sem fogható, ami erősebb mindennél, rögtön tisztában vagy vele, hogy mellette semmi baj nem érhet, hisz biztonságban vagy, megvéd téged, mindenféle gond nélkül, semmi erőfeszítéssel. A tetoválások, amikből rengeteg van és beborítják a testét, így még tökéletesebbé téve az összképet, ha az még lehetséges. Az érintése a testemen, amibe bele borzongok, ahogy keze az oldalamon fut végig, meg-meg állva, kéjesen, érzékien és szenvedélyesen. Tudja mit tesz, tudja mit vehet el és mit adhat, hogy tökéletes legyen. Ő minden mit valaha kívántan, ő Harry Styles, akibe visszavonhatatlanul beleszerettem.

Ez alkalommal sem habozott sokáig, mikor megbizonyosodott, hogy nem fogom ellökni, hogy valóban jól vagyok. De, hogy is tudnám őt ellökni? Minden érintése ajándék, amivel megajándékoz, a visszautasítására teljes mértékben képtelen lennék, alkalmatlan vagyok az ilyesfajta cselekedethez. Hatalmas tenyere a vállamat markolta és elsőre nem igazán tudtam, hogy mit szeretne elérni a vállamon pihenő kezeivel. Amikor lefelé kezdett vele tolni, már kristály tiszta volt szándéka, tudtam mire vágyik és én boldogan adtam meg neki. Vele egyszerűen nem voltak tabuk, nem lett volna olyan cselekedet, ha szexuális, ha nem, amire nemmel feleltem volna, hisz, ami őt boldoggá teszi, azt örömmel teljesítem. Letérdeltem elé, végig csókolva a testét egyre lejjebb haladva. Már így is kemény erekcióját a markomba fogtam és párszor óvatosan végig húztam rajta a kezemet. Arckifejezése a mozdulat miatt felbecsülhetetlen volt, azonnal lehunyta a szemét és az ajkaiba harapott beszívva azokat. Zihálása a mozdulattal vált erősebbé, szinte már kórosan kapkodta a levegőt, hogy minél több oxigén juthasson kiéhezett tüdejébe, hogy legyűrje a feszültséget. Ez volt nekem a jel, tudtam, hogy cselekednek kell, hogy élvezetet kell nyújtanom neki, még ennél is többre vágyott, ki volt éhezve, rám. Előre hajoltam és éppen csak érintve péniszét végig húztam a nyelvemet a teljes hosszán. Kezei a hajamba túrtak és megmarkolták azt. Következőnek a számba engedtem őt és amilyen mélyre csak tudtam, engedtem őt előre. A kezével a ritmust mutatta nekem, ahogy előre és hátra tolta a fejemet. Kellemes tempó volt neki és nekem is, se nem gyors, se nem lassú. Nyelvemmel folyamatosan köröztem, míg ki-be járattam a számban férfiasságát. Zihálásai eddigre már erőteljes nyögések voltak. Imádtam hallani a hangját, ahogy élvez, a rabja lettem.
- Nicole. - hagyta el a nevem ajkait egy férfias nyögésként, azon nyomban megéreztem a lüktetését a számban, majd valóban a számba engedte élvezete termékét. Kinyitottam és a szemébe néztem, amikor felhúzott magával szemmagasságba. Nyeltem egyet és már semmi sem volt az előbbi tevékenységéből a számban. Csak megrázta a fejét és egy gyors csókot nyomot duzzadt ajkaimra.
- Mi az? - próbáltam átkiabálni a zuhany hangjait.
- Ennyire jó szopásban sem volt még részem. - hajolt fülemhez, miközben bele csókolta a szavakat érzékien és mocskosan, tőle szokásosan.
- Harry. - csaptam a karjára, nehezemre esett megszokni nyíltságát a szexel kapcsolatban.
- Mi az? Felnőttek vagyunk, nyugodtan mondhatok ilyeneket, te sem vagy már szűz cicám. - szavai újfent ledöbbentettek, ugyan akkor tűzbe is hoztak még jobban.
- Mocskos vagy. - válaszoltam miközben kockás hasán vontattam végig ujjaimat, majd megmarkoltam őt.
- Én ugyan nem vagyok mocskos. De, ha már így fogod a farkamat, akkor meg is dughatnálak. - taszított neki a zuhany nyirkos falának és hozzám préselte újra keményen álló merevedését. Levette a kezemet magáról és a fejem fölé kulcsolta őket a sajátjával együtt. Olyan erősen dörzsölte magát a csípőmhöz, hogy ha akartam, ha nem, muszáj voltam fel nyögni a csodás érzéstől.
- Ez az. Hallasd a hangod szerelmem, azt akarom, hogy hangos legyél, ne fogd vissza magad, hisz velem vagy. - csókolt meg, olyan szenvedélyes és hévvel, mint még soha. Mintha ez lenne az utolsó együtt töltött éjszakán úgy csinált. Szavakkal nem tudnám kifejezni, amit ezekben a pillanatokban éreztem, éltem át. Képtelen voltam a beszédre, az agyam eddigre, annyira ködössé vált, hogy meg sem próbáltam, úgy is lehetetlen lett volna. Harry elvette minden ép eszem, ami csak maradt nekem mostanra. Semmivé lett az ítélő képesség, csak őt láttam és a kecsegtető vágyat, amit ígért.
- Harry. - nyögtem a nevét, mikor a csípője újfent az enyémmel találkozott. Égtem a vágytól, hogy végre magamban érezhessem, hogy egyé tudjunk válni. Nem adta meg nekem, csak játszott a testemmel. Próbára lett, hogy meddig bírom, hogy mikor fogok neki könyörögni. Hogy mikor jött el ez a pillanat? MOST!
- Hm? Mi az cicám? - dorombolta érzékien a fülembe, miközben végig húzta szemérem dombomon a pénisze hegyét.
- Kérlek. - könyörögtem neki, nem tehettem mást, akartam őt rettenetesen.
- Mire kérsz? - csak húzta az időt és az agyamat is, mivel a simogatásomat nem volt hajlandó abba hagyni, direkt izgatott.
- Harry. - nyögtem fel kínomban, a kínjáték kezdte a nem tetszésemet kiváltani.
- Ne a nevem nyögd cica, hanem mond ki, hogy mit tegyek veled. Légy őszinte és megkapod, amire vágysz, maradéktalanul. - nem könnyítette meg a dolgomat, annyira perverz volt ez alkalommal amennyire, csak lehetett.
Mivel egyáltalán nem bírtam volna tovább a külső érintéseket és simogatásokat tőle, így kimondtam azt a két szót, amire tudom, hogy végig epekedve várt, ami feltüzelte, ami felkorbácsolta, amúgy is tajtékzó vágyait.
- Dugj meg.
Még ki sem mondtam, amikor a fenekem alá csúsztatta hatalmas tenyerét és felemelt, pont annyira, hogy a csípőjére tudjak ülni. A lábaim már a csípője két oldalán voltak, amikor megállt. Nem csinált semmit, csak tartott magától úgy két centire. Már szabályosan fájt a testemben a lüktetés, fájt a kéj, ami beterített, de még sem mozdult.
- Mit tegyek? - kérdezte, mire nem válaszoltam, csak egyszerűen megfogtam a farkát és magamba vezettem. Széles mosolya arra engedett következtetni, hogy a játék végig erre ment ki, hogy átvegyem az irányítást, hogy kezdeményezzem a szeretkezést.
- Jó kislány. - szavai be is igazolták a tetteit és a gondolataimat.
Komolyan nem hittem sose, hogy a szex ilyen is lehet. Olyan érzések és erogén zónák tűntek fel bennem, amiknek még csak a létezéséről sem tudtam ezelőtt. Lökései erőteljesek voltak és mélyek, de fájdalmat egy pillanatig sem éreztem. Tudta, hogy mit szabad és mit nem, tökéletesen érezte a határaimat. Úgy működtünk együtt, mintha ezer alkalommal átéltük volna már ezt, akkor is, ha alig négyszer feküdtünk le egymással. Nem voltak kérdések, sötét foltok, tabuk és kínos helyzetek. Minden érintés, mozdulat, jó és rossz érzés bennünk volt, ismertük a másikat tetőtől- talpig, akkor is, ha egyszer sem hangzott el a "ki mit szeret az ágyban" kérdés. Nem volt szükséges, össze illettünk és kész. Az egész élvezet elhúzódott, nem tudtam volna megmondani, hogy percek teltek csak el mióta bejöttünk a zuhanykabinba, vagy teljes órák, fogalmam sincs és megvallva az őszintét cseppet sem érdekelt. Egy dolog volt, amire most hajlandó voltam figyelmet fordítani és az Harry volt, semmi más nem jöhetett szóba ez alkalommal. A kabin fala lassan teljesen homályba borult, semmit sem lehetett látni, a vízcseppek beborították az egészet, épp úgy, ahogy a pára is, ami kettős következmény volt. Az első természetesen a meleg víz, ami párát okozott, a második mi magunk voltunk, a zihálásunk és a levegő kapkodás. Olyan érzések kavarogtak bennem az aktus során, amik még sosem ezelőtt. Egyszerre voltam szerelmes, szenvedélyes, túlfűtött és féltem. Most nevettek igaz? Mitől fél valaki, miközben a szerelmével enyeleg, ugye? Pont ez az, attól félek, hogy egyszer ennek a csodás érzésnek egyszer vége szakad, hogy egyikünk valami orbitális és megbocsájthatatlant tesz, valami visszavonhatatlant. Vagy az érzések múlnak el és kiszeretünk egymástól. Tudom, hogy buta feltételezés, de szerintem eléggé valós félelem. Sajnos legtöbbször a szerelem nem tart örökké. A félelemmel teli negatív gondolataimtól a tetőpont hozott vissza. Éreztem, ahogy a testem minden egyes izma áramütést szenved, majd remegésbe kezd és szétárad bennem a legnagyobb eufória, amit valaha átélhettem egy férfi karjaiban, a nagybetűs férfi karjaiban, az igaziban. Harry mosolyogva adott csókot, tompítva sorozatos sikolyaimat. Karjain pihenő kezemmel éreztem az izmai erőteljes össze rándulását, majd az érzés lejjebb és lejjebb haladt, míg a férfiassága meg nem remegett bennem, így átélve saját örömét, amit szétárasztott a testemben gond nélkül. Szabad érzés volt mindkettőnknek, hogy nincs szükségünk védekezésre, legalábbis óvszer formájában biztosan nem, hisz én gondoskodtam magamról, tudtam mit kell tennem, hogy maradéktalan legyen az együttlét és az érzés.

- Istenem. - zihálta a fülembe, ahogy maga mellé állított. A térdeim azonnal meginogtak, amikor földet értem, ha Harry nem zár a karjaiba, bizonyos, hogy a zuhanytálca alján találom magam ülő helyzetben. - Azért azt nem képeltem, hogy nem fogsz tudni lábra állni a velem töltött szex után.
- Jaj, csak fogd be. Megnézném én azt, hogy te miként lennél képes állni, azok után, hogy egy órát valaki dereka köré tekert lábakkal töltesz és még szorítod is, hogy egy helyben tudd magad. - löktem a mellkasán egyet, mire a kabin falának csapódott.
- Basszus. - kiáltott fel és elugrott a vizes oldalfaltól. - Ez kibaszott hideg.
- Most miért? Az előbb még igazán meleg volt. - cukkoltam, majd úgy, ahogy voltam kisétáltam a kabinból, ki a fürdőből, vissza a szobába. Csak álltam a szoba közepén egyik lábamról a másikra teljesen meztelenül és néztem Harryt közeledni, aki épp egy törölközőt csavart hanyagul alig a férfiasságát eltakarva vele.
- Nem fázol? - tette fel a kérdést, miközben a melleimet bámulta.
- Harry. - csettintettem előtte több alkalommal. - A szemeim itt vannak.
- Tudom, de a melled, így fedetlen állapotban sokkal érdekesebb, már bocsánat.
- Ne bámulj, már bocsánat. - ismételtem el az előbbi mondata felét szándékosan.
- Őrjítő vagy. - annyira közel volt hozzám, hogy éreztem a kiáramló levegőt, miként beszélt hozzám.
- Nem akarlak megőrjíteni, semmit sem teszek drágám. - válaszoltam félénkséget színlelve, majd elakartam sétálni, de a két karomra zárta tenyereit.
- Nem, őrjítő vagy. - hangsúlyozta a szavakat ismét, tudatosítva, hogy a látványom őrjítő és nem én, nem a tetteim.
- És mit fogsz ellene tenni? - kérdeztem vissza, ráerősítve a dologra. Tetszett ez a játék és már nyakig benne voltam, innen nem szállhattam ki, győzni akartam.
- Ezt. - szavaival egyetemben taszított a két vállamon, ezzel az ágyon találtam magam pillanatok alatt. Harry letépte magáról a törölközőt és a matracba préselt, kezemet a fejem fölé szegezte és erősen tartotta azt, de fájdalmat most sem okozott.
- Tudod, hogy akarok lenni ebben a pillanatban és azután is, örökké? - olyan vágy és kéj volt a szavaiban, amit még sosem hallottam tőle, a hangja is megváltozott, olyan volt a hangszíne, mint egy kiéhezett pasié, aki legalább a börtönből szabadult és nem kapott nőt, hosszú-hosszú ideig.
- Hogy akarsz lenni Harry? Hallani akarom, ahogy kimondod.
- Örömmel megosztom veled cicám. Elveszve benned.





3 megjegyzés: