2015. február 15., vasárnap

9. fejezet - Bűntudat!

Sziasztok!

Meghoztam a következő részt!
Jó olvasást hozzá!
Várom a véleményeket!

Köszönöm a feliratkozókat és a véleményeket!

Esther xx
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry


Nem tudom mi ütött belém. Még sosem csináltam ilyet. Mélyen megvetem az olyan embereket, akiket nem érdekelnek a másik fél érzései és képesek elhalászni valaki más kedvesét és én most pont ezt tettem. Azzá váltam, amit sosem kívántam volna senkinek sem. Gondolataim csak egyre tovább folytak miközben Nicole ajkait csókoltam, amik nagy meglepetésemre néhány másodperc tiltakozás után utat engedtek nekem és viszonozták a tettemet. Hosszúra nyúlt a pillanat, majd döbbenten néztem farkas szemet ezzel a gyönyörű nővel, aki előttem állt. Arca kipirult és a szeme a döbbenettől csillogott. Mielőtt bármit mondhattam volna csak ennyit mondott " Most mennem kell!", majd sarkon fordult és mire észbe kaptam Tiával már távoztak is az étteremből. Elindultam felé, de mire odaértem az asztalukhoz hűlt helyét sem találtam.
Átkoztam magam amiért ezt tettem vele, de legbelül semmit sem bántam meg abból, amit az imént tettem. A csókja csodálatos volt és bizseregve emlékeztette az ajkaimat és engem is, hogy ez valóban megtörtént és éppen most szakítottam félbe egy pár kapcsolatot.

***
Nicole

Mikor Harry elvált az ajkaimtól, csak bámultam őt és meg sem tudtam szólalni. Döbbenten néztem vele farka szemet és nem tudtam mit mondhatnék neki. Mivel visszacsókoltam és felettébb élveztem a csókját nem állíthatom neki, hogy én ezt nem akartam. Magamnak is hazudtam, hogy akaratom ellenére támadt le. Eleinte így is volt, de ahogy megéreztem az ajkai puhaságát az enyémen elvesztettem a fejem és szenvedélyesen csókoltam vissza. Tudtam, hogy ezt ő is észrevette, hogy is ne tette volna. Mikor a döbbenetem és a csalódottságom szűnni kezdett eljutott az agyamig, hogy csak a mosdóba jöttem. Tiának már biztosan feltűnt, hogy ennyi ideig vagyok távol, így csak ennyit mondtam neki és ott hagytam.
- Most mennem kell! - nyögtem ki és már meg is fordultam a tengelyem körül és szinte futva mentem az asztalunkhoz, ahol Tia értelmetlen tekintetével találtam szemben magam.
Meg is értem, hogy így néz, mert ha kívülről láttam volna magam, biztosan hülyének néztem volna az illetőt, aki szinte menekül a semmi elől. Az én esetemben ez a semmi Harry és az ajkai emléke volt.
- Nic jól vagy? - kérdezett rá Tia, amikor a táskámat felkapva húztam fel a székéből.
- Persze, csak mennyünk későre jár már. - mondtam neki, de a tekintete gyanakvást tükrözött.
- Mi történt a mosdóban? - tette fel a legjobb kérdést a legrosszabb időben.
- Semmi. - vágtam ki magam, majd felállt és kifelé kezdtünk sétálni.
Megfordultam, de nem kellett volna, Harry éppen akkor ért az asztalunkhoz és a teremben nyilván engem fürkészett a tekintetével. Majd elfordultunk az utcán és elvesztettem a kilátásomat, hála istennek.

Már csak a taxiban tudtam normális légzésre kényszeríteni magamat és a testemet. Tia folyton engem nézett és tudtam, hogy a vesémbe lát és érzi, hogy történt velem valami abban a röpke öt percben, míg nem voltam vele. Arra vártam, mikor fogja feltenni nekem a jobbnál jobb kérdéseit, amikre majd nem tudom a választ és kénytelen leszek, majd kimagyarázni előtte a helyzetet.
A sejtésem beigazolódott, amint a taxi megállt és mi kiszálltunk felém fordult és elkezdte a mondani valóját.
- Nicole látom rajtad, hogy történt valami. - mondta felém fordulva és akaratom ellenére is könnyek gyűltek a szemembe, amit nem szabad, hogy útjára engedjek.
- Nem történt semmi, csak fáradt vagyok, ennyi az egész. - hazudtam a legjobb barátnőmnek és még saját magamnak is.
- Nem hiszek neked. Különben nem lennél zaklatott és nem állnál a sírás határán. - mondta nekem a nyilvánvalót és éreztem, hogy nem bírom sokáig.
- Tia, kérlek most nem tudok erről beszélni, értsd meg. - mondtam és éreztem, hogy egy könnycsepp legördül az arcomon.
- Nic megijesztesz. Ugye senki nem bántott? - nézett rám kérdőn és egyszerre aggodalmas tekintettel és láttam rajta, hogy a gondolataimat próbálja kitalálni.
- Nem, ilyenről szó sincs. Egyszerűen, csak rosszul érzem magam. - mondtam neki és most a beszélgetésünk alatt először igazam is volt.
- Jó, látom nem akarod elmondani, de ha már beszélnél róla hívj fel. - mondta, majd megölelt.
- Mindenképpen. - feleltem neki és megkönnyebbültem, hogy nem firtatja tovább a dolgot.
Elindult a másik irányba és mikor én is beindultam a hotel kapuján egyszer csak megfordult, rám nézett és azt mondta.
- Harry.
Félelmemben azonnal megfordultam, bár inkább a lakásomba akartam felrohanni.
- Tessék? - néztem rá teljes ledöbbenéssel.
- Láttam, amit utánad megy. Csak most ugrott be. Ő volt ugye? - nézett rám és egyszerűen láttam rajta, hogy ebből már nem vágom ki magamat. A következő pillanatban a visszafojtott könnyek utat törtek maguknak és végigfolyva az arcomon, elindultak a föld felé a megsemmisülésbe.
- Nicole? Bántott? - nézett rám és láttam, hogy keresi rajtam a keze nyomát.
- Dehogy bántott. - mondtam neki, amitől rögtön megnyugodott.
- Akkor? - nézett rám.
- Megcsókolt. - böktem ki végül a végzetes szót.
- Ennyi? - meredt rám felhúzva a szemöldökét.
- Mi az, hogy ennyi? Szerinted Liam mit fog, ahhoz szólni, hogy megcsaltam? - csattantam fel és még jobban sírni kezdtem a szívemet markoló fájdalomtól. Bár magam sem tudtam, hogy miért sírok. Az egyik felem Liam és a köztünk lévő kapcsoltat miatt sírt, a másik viszont Harry és az ajkai után sóvárgott. De vajon melyik kerekedik felül bennem?
- Túlreagálod a dolgot Nic. Egy csók még nem a világ vége és egyáltalán nem megcsalás. Ha Liam ezek után elhagy, akkor valószínűleg sosem érdemelt meg téged. - mondta nekem a barátnőm miközben átölelt.
- Mit tegyek? - kérdeztem meg Tiától segítségre várva.
- Én a helyedben nem mondanám el neki. Látom mennyire rosszul érzed magad miatta és nem élnéd túl, ha esetleg elhagyna. - segítettek barátnőm megnyugtató szavai.
- Képtelen vagyok neki elmondani. - sírtam a szavakat.
- Menny fel. Nyugodj meg és aludj egyet. Holnap, pedig gyere le és megbeszéljük ezt rendesen. - mondta Tia, majd miután bekísért a kapun elment.

***
Harry

Nem sokáig maradtam a gálán. Semmi kedvem nem volt jó pofizni az ismeretlen sznob népséggel.
Haza vettem az iránt és már a kádban egy jó forró fürdő közben tértem ismét magamhoz.
Tudom, hogy nagy hülyeséget csináltam. Nicole biztosan teljesen kiborult a barátja és a kapcsolatuk ez utáni helyzete miatt. Bár nem teljesen voltam abban biztos, hogy egyáltalán elmondja, majd a történteket. A legkevésbé azt tartottam kézenfekvőnek, hogy ott hagyja a barátját és engem választ, hisz még nem is ismer, egy csók kevés ahhoz, hogy kiismerjünk és megszeressünk valakit, de a lelkem mélyén imádkoztam ezért az opcióért. Nem értettem magamat. Nem voltam sosem az a típus, aki egy csók után álmodozik a nőről, akit megcsókolt. Most még is azt tettem és egyszerűen képtelen voltam rávenni magamat és az agyamat, hogy ne Nicole-ra gondoljak. Akarom őt.

Mikor kimásztam a kádból a hálómba mentem, egyből az ágyon kötöttem ki. Aludni nem tudtam, csak folyton Nicole és a csókunk járt a fejemben. Próbáltam másra gondolni, de a tudatom újra és újra felidézte az édes emléket, bármennyire is küzdeni akartam ellene.
A bűntudatom is egyre csak növekedett bennem és mikor már kínzó lett, felemeltem a telefonomat a kis éjjeli szekrényről és megkeresve a kívánt nevet és számot, megnyomva a zöld gombot felhívtam azt.

***
Nicole

Mikor beléptem a lakásba újra úrrá lett rajtam a zokogás, amikor megláttam a kis asztalon a Liammel közös képünket és az ajtó mentén csúsztam le a földre és közben a szívem ezer darabra hasadt.
Utáltam magamat, amiért hagytam magam és Őt is, amiért ezt tette velem. Bármennyire is gyűlölni akartam őt, a csók még mindig égette az ajkaimat. Néhány perc után összeszedtem magam és a fürdőbe mentem. Beálltam a zuhany alá és csak folyattam magamra a vizet. Nem gondolkoztam. Legalább is azt hittem, de egyszer csak Harry előttem volt és újra szenvedélyesen hajolt az ajkaimra és én szenvedélyesen viszonoztam azt. Valamiért a szörnyű emlék egyre inkább bizsergető és jóleső emlékké vállt a szívemben és azon kaptam magam, hogy mosollyal az arcomon nyúlok az ajkaimhoz és az emlékbe kapaszkodom. Mi történik velem? Kérdeztem magamtól, de választ nem nagyon kaptam a kérdésemre.

Nem gondolkoztam tovább ezen örültem, hogy a sírást végre abba tudtam hagyni.
Bementem a hálómba, bekapcsoltam a tv-t és csak meredtem magam elé, fel nem fogva azt, hogy valójában mit is nézek. Egyszer csak a telefonom zavart meg, ami Liam nevét írta ki a kijelzőre.
Képtelen voltam rá. Egyszerűen nem tudtam a ma este után beszélni vele, ez nekem még túl korai volt. Bár nem tudom, hogy lesz-e ennél könnyebb valaha a dolgom. A szívem bizonytalan dobogása azt adta tudtomra, hogy sose lesz jobb vagy könnyebb egy ilyen helyzetben a dolgom. Vagy felejtek vagy elmondom és akkor mindent tönkre teszek. A felejtés nekem könnyebben megy, így erre esett a választásom, ám az emlék elfelejtése és eltemetése valahova mélyre, ahonnan talán soha többet nem kerül felszínre, rémes fájdalommal töltötte meg a szívemet.
Liam üzenetet hagyott nekem, aminek a lehallgatása után teljes mértékben a felejtés volt az egyetlen ésszerű döntés. Harry tette nem hagytam, hogy rányomja a kapcsolatomra a bélyegét és rám se. Ez meg sem történt. Liamre és a köztünk lévő szerelemre szabad csak koncentrálnom.

Mikor a telefonom újra megcsörrent gondolkodás nélkül felvettem és örömmel üdvözöltem a telefon másik végén a szerelmemet. Mikor a hang egyáltalán nem az volt, akit vártam, a felismerés szinte villám csapásként hatolt belém. Majd jött a tagadhatatlan bizonyíték.

- Szia Nicole, Harry vagyok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése